Radionica

Kulturflux radionica likovne kritike s Bojanom Krištofićem

Jednodnevna radionica, namijenjena studentima i studenticama povijesti umjetnosti i ostalim zainteresiranim početnicima i početnicama u polju likovne kritike, kao cilj ima dati polaznicima i polaznicama uvod u pisanje likovnih kritika, objašnjavajući pritom temeljnu strukturu likovnih kritika, njihovu važnost u društvu i dajući i konkretne savjete za izbjegavanje učestalih grešaka prilikom pisanja.

Nakon radionice, svim polaznicima i polaznicama tekstove će mentorirati uredništvo portala te će ti autorski radovi biti objavljeni i na službenim stranicama Kulturfluxa, omogućavajući tako onima koji prisustvuju radionici da svoj ulazak u svijet likovne kritike i umjetnosti ovjekovječe već likovno-kritičarskim prvijencem.

Zbog prostornih ograničenja molimo sve zainteresirane da se za radionicu prijave na e-mail adresu urednistvo.kflux@gmail.com do subote u 13.00 h, s naznakom Prijava za likovnu radionicu.

Bojan Krištofić (Zagreb, 1987.) je dizajner i pisac. Diplomirao je 2012. na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Profesionalno je aktivan od 2010. godine. Bio je član uredništva Zareza, dvotjednika za kulturna i društvena pitanja, a likovne kritike, osvrte i prikaze objavljivao je u relevantnim hrvatskim i regionalnim časopisima i portalima (Zarez, Kulturpunkt, Vizkultura, Kontura, Dizajn.hr, Novosti i dr.). Pisao je i za emisije Triptih, Jutro na Trećem i Pojmovnik postjugoslavenske književnosti na 3. programu Hrvatskog radija, a kao scenarist i novinar sudjelovao je u radu TV-emisija Transfer i Strip u Hrvatskoj na HRT3. Sudjelovao je u projektu Criticize This! od 2011. do 2013., namijenjenom edukaciji mladih kritičara u regiji, u sklopu čega je nagrađen kao najbolji polaznik u grupi za vizualne umjetnosti. Od 2012. do 2014. radio je u Galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva kao asistent voditelja Marka Goluba, sudjelujući i u organizaciji Dana D, međunarodnog festivala dizajna.

Izlagao je na kolektivnim izložbama u Hrvatskoj i regiji, a 2013./14. samostalno je kurirao izložbu (Est)etika nacionalizma: dizajn za turbo-folk, koja je obišla Zagreb, Beograd, Skoplje i Mostar. Od 2015. do 2017. bio je zaposlen u dizajn studiju Superstudio Design Projects te surađivao s udrugom Dizajn centar Zagreb kao član organizacijskog tima festivala Design District Zagreb, za što je s kolegama/icama nagrađen Velikom nagradom HDD-a na Izložbi hrvatskog dizajna 1516, dok od dizajnerskih radova realiziranih u studiju ističe naslovnicu za roman Ciganin, ali najljepši Kristiana Novaka (Oceanmore, 2016.). Za svoj dizajnerski rad nagrađivan je i zajedno s kolegama/icama Ivorinom Vrkašem i Anom Sekulić.

Počinje se i sam baviti književnošću te u proljeće 2017. objavljuje samizdat knjigu poezije u prozi U međuvremenu; u koju je pratila izložba u Galeriji Sivoj Autonomnog kulturnog centra Medika i kluba Attack!, postavljena u suradnji sa Svenom Sorićem i Hrvojem Spudićem (dizajn-duo This Town Needs Posters). S njima i drugim kolegama/icama također je suosnivač neformalnog kolektiva Đ24, posvećenog istraživanju analognih tehnika tiska, DIY izdavaštvu i stvaranju kolaborativnih radnih platformi. Rukopis samizdat knjige, izvorno objavljivan na autorovom Facebook profilu, osvojio je Post Scriptum ― Nagradu za književnost na društvenim mrežama za 2017. te će u proširenoj formi kao nova knjiga biti objavljen 2018. kod izdavačke kuće Jesenski&Turk.

Noviji radovi uključuju i dvije izložbe crteža u galerijama Bravo<8 (Zagreb) i Nigdjezemska (Zadar), koje su prikazale Ordinaciju, grafičku mapu u nastajanju (u studenom 2016. i srpnju 2017.). Pojedini motivi iz mape realizirani su i kao murali na lokacijama u Zagrebu (Pogon Jedinstvo) i Zadru (Nigdjezemska). Član je Hrvatskog dizajnerskog društva, Hrvatske sekcije AICA (Međunarodnog udruženja likovnih kritičara) i udruge Mreža antifašistkinja Zagreba, u kojoj radi kao politički i kulturni aktivist te suurednik portala MAZ.hr. Trenutno boravi u Stuttgartu u sklopu polugodišnje rezidencije pri Akademie Schloss Solitude.

više