X

Radionica

Kulturflux radionica likovne kritike s Bojanom Krištofićem

ponedjeljak, 19.03.2017., 15:00h @ MaMa

Jednodnevna radionica, namijenjena studentima i studenticama povijesti umjetnosti i ostalim zainteresiranim početnicima i početnicama u polju likovne kritike, kao cilj ima dati polaznicima i polaznicama uvod u pisanje likovnih kritika, objašnjavajući pritom temeljnu strukturu likovnih kritika, njihovu važnost u društvu i dajući i konkretne savjete za izbjegavanje učestalih grešaka prilikom pisanja.

Nakon radionice, svim polaznicima i polaznicama tekstove će mentorirati uredništvo portala te će ti autorski radovi biti objavljeni i na službenim stranicama Kulturfluxa, omogućavajući tako onima koji prisustvuju radionici da svoj ulazak u svijet likovne kritike i umjetnosti ovjekovječe već likovno-kritičarskim prvijencem.

Zbog prostornih ograničenja molimo sve zainteresirane da se za radionicu prijave na e-mail adresu urednistvo.kflux@gmail.com do subote u 13.00 h, s naznakom Prijava za likovnu radionicu.

Bojan Krištofić (Zagreb, 1987.) je dizajner i pisac. Diplomirao je 2012. na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Profesionalno je aktivan od 2010. godine. Bio je član uredništva Zareza, dvotjednika za kulturna i društvena pitanja, a likovne kritike, osvrte i prikaze objavljivao je u relevantnim hrvatskim i regionalnim časopisima i portalima (Zarez, Kulturpunkt, Vizkultura, Kontura, Dizajn.hr, Novosti i dr.). Pisao je i za emisije Triptih, Jutro na Trećem i Pojmovnik postjugoslavenske književnosti na 3. programu Hrvatskog radija, a kao scenarist i novinar sudjelovao je u radu TV-emisija Transfer i Strip u Hrvatskoj na HRT3. Sudjelovao je u projektu Criticize This! od 2011. do 2013., namijenjenom edukaciji mladih kritičara u regiji, u sklopu čega je nagrađen kao najbolji polaznik u grupi za vizualne umjetnosti. Od 2012. do 2014. radio je u Galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva kao asistent voditelja Marka Goluba, sudjelujući i u organizaciji Dana D, međunarodnog festivala dizajna.

Izlagao je na kolektivnim izložbama u Hrvatskoj i regiji, a 2013./14. samostalno je kurirao izložbu (Est)etika nacionalizma: dizajn za turbo-folk, koja je obišla Zagreb, Beograd, Skoplje i Mostar. Od 2015. do 2017. bio je zaposlen u dizajn studiju Superstudio Design Projects te surađivao s udrugom Dizajn centar Zagreb kao član organizacijskog tima festivala Design District Zagreb, za što je s kolegama/icama nagrađen Velikom nagradom HDD-a na Izložbi hrvatskog dizajna 1516, dok od dizajnerskih radova realiziranih u studiju ističe naslovnicu za roman Ciganin, ali najljepši Kristiana Novaka (Oceanmore, 2016.). Za svoj dizajnerski rad nagrađivan je i zajedno s kolegama/icama Ivorinom Vrkašem i Anom Sekulić.

Počinje se i sam baviti književnošću te u proljeće 2017. objavljuje samizdat knjigu poezije u prozi U međuvremenu; u koju je pratila izložba u Galeriji Sivoj Autonomnog kulturnog centra Medika i kluba Attack!, postavljena u suradnji sa Svenom Sorićem i Hrvojem Spudićem (dizajn-duo This Town Needs Posters). S njima i drugim kolegama/icama također je suosnivač neformalnog kolektiva Đ24, posvećenog istraživanju analognih tehnika tiska, DIY izdavaštvu i stvaranju kolaborativnih radnih platformi. Rukopis samizdat knjige, izvorno objavljivan na autorovom Facebook profilu, osvojio je Post Scriptum ― Nagradu za književnost na društvenim mrežama za 2017. te će u proširenoj formi kao nova knjiga biti objavljen 2018. kod izdavačke kuće Jesenski&Turk.

Noviji radovi uključuju i dvije izložbe crteža u galerijama Bravo<8 (Zagreb) i Nigdjezemska (Zadar), koje su prikazale Ordinaciju, grafičku mapu u nastajanju (u studenom 2016. i srpnju 2017.). Pojedini motivi iz mape realizirani su i kao murali na lokacijama u Zagrebu (Pogon Jedinstvo) i Zadru (Nigdjezemska). Član je Hrvatskog dizajnerskog društva, Hrvatske sekcije AICA (Međunarodnog udruženja likovnih kritičara) i udruge Mreža antifašistkinja Zagreba, u kojoj radi kao politički i kulturni aktivist te suurednik portala MAZ.hr. Trenutno boravi u Stuttgartu u sklopu polugodišnje rezidencije pri Akademie Schloss Solitude.

nike tn pas cher nike tn pas cher nike tn pas cher nike tn pas cher air max pas cher air max pas cher stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet barbour paris barbour paris barbour paris barbour paris barbour paris piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack woolrich outlet online piumini woolrich outlet moncler outlet online moncler outlet piumini moncler outlet moncler outlet online peuterey outlet online peuterey outlet cheap oil paintings pop canvas art