Od otvaranja MaMe 2000. godine Multimedijalni institut je u sklopu vlastitih programa (Explicit music i Mamatronik) kontinuirano promovirao elektronsku glazbu, bilo da se radi o eksperimentalnim pristupima ili popularnijem žanru IDM-a.
Programe smo mahom realizirali zajednički s brojnim domaćim partnerima (KSET, Kultura promjene SC, MSUzg, Pogon itd.), kao i sa partnerima iz Beograda (Chinch i BGYSS) i Ljubljane.
Vrhunac dosadašnjih aktivnosti predstavlja višekratna suradnja s Muzičkim biennalom Zagreb (2003-2011) koja je bila iznimno dobro prihvaćena kod publike i stručne kritike.
U sklopu 22. Muzičkog biennala 2003. tako su organizirani trodnevni međunarodni simpozij, 4 koncerta (Vladislav Delay, Kim Cascone, Mikael Stavoestrand, Rechenzentrum) te radionica iz MAX/MSP programskog sučelja
Na 23. Muzičkom biennalu i ISCM Svjetskim danima glazbe 2005. realiziran je blok događanja nazvan Arhipelazi zvuka – glazba i njena povijest u okviru imperijalnog svjetskog poretka. Tri koncerta (ansambli Zeitkratzer i Regenorchester, te Maja Ratkje) u osvrtima na Muzički biennale su redom ubrajana među najzapaženije koncerte festivala.
2007. godine u suradnji sa Studentskim centrom u Zagrebu na MBZ-u smo organizirali ukupno 7 koncerata sa nekim od najmarkantnijih predstavnika elektronske glazbe [npr. Ikue Mori, finski duo PanSonic ili Christian Fennesz].
Na Biennalu 2009. smo kurirali mali umjetničko-filozofski simpozij Proces/muzika posvećen Orsonu Wellesu i njegovom snimanju filma Proces u Zagrebu ranih 1960ih.
Zaključno, 2011. godine smo na jubilarnom MBZ-u realizirali 3 plesno-glazbene izvedbe (Christian Fennesz & Cecilia Bengolea, Damir Bartol Indoš & Helge Hinteregger, Markus Popp Oval & Antje Velsinger) kao i koncert berlinskog ansambla Zeitkratzer, koji je zabilježen na 2 nosača zvuka.
2013. godine započeli smo višegodišnji projekt Skoro ništa: remiksirati Ferrarijevu Dalmaciju, posvećen francuskom skladatelju Lucu Ferrariju. Za vrijeme boravka na otoku Korčuli 1968. Ferrari će u veloluškoj uvali snimiti svoje najpoznatnije djelo Presque rien No. 1 – Lever du jour au bord de la mer [Skoro ništa broj 1 – zora na obali mora]. Značaj i recepcija tog djela danas je skoro usporediva sa Cageovim čuvenim komadom 4’33, a posljednjih godina je sve veći broj umjetnika i teoretičara koji su se bavili upravo tim Ferrarijevim djelom.
Umjetnici koji su nastupili u našim programima: Scanner, Noriko Tujiko, Peter Rehberg, Ramon Bauer, Tarwater, Laub, DAT Politics, Farmers Manual, Luomo, The Bug, Mikael Stavostrand, Kim Cascone, Rechenzentrum, Alorenz, Solu & Mortensen, Sonig Label showcase, Mouse On Mars, Dj Spooky, Zbigniew Karkowski & Helmut Schäfer, Felix Kubin, Laurent Pernice & Jacques Barberi, Zeitkratzer, Maja Ratkje, Regenorchester, Minit, Thomas Köner, Andreas Tilliander, Ekkehard Ehlers, Stephan Mathieu, ZOSB [Hautzinger & Hinteregger], Jacob Kirkegaard, John Grzinich, Jamie Lidell, Trapist, Jan Jelinek feat. Kosmischer Pitch, Ikue Mori, AGF, Lasse Marhaug, CM von Hausswolff, PanSonic, Bakin Zub Ensemble, Christian Fennesz, Schnee [Kurzmann & Stangl], Tetsuo Furudate & Lillevän, Azot, William Basinski, Dave Miller, Triosk, Pole, Bernhard Fleischmann, Kontakt der Jünglinge [Tietchens & Köner], Oval, Marko Ciciliani, Pajo & Labosh, Goran Nikolić Orge, Diane Labrosse, Werner Jauk, Luka Baumann, Jeanne Fremaux, Luka Majić, Pytzek, Belgradeyard Soundsystem, Pablo Fiasco, Nicola Sani, Alessandro Bossetti, Francisco Lopez, Phill Niblock, Lawrence English, Brandon LaBelle, Bruce McClure, Michel Chion, Werner Dafeldecker & Valerio Tricoli
Voditelj muzičkih programa Multimedijalnog instituta je Petar Milat.