Ukoliko vas nakon silnog slavlja nakon Rusta 1.39 i dalje boli glava jer vam nije potpuno jasno što se točno događa po pitanju asinkronog programiranja, imamo dvije dobre vijesti za vas: 1) niste sami; 2) možda vam bude jasnije nakon sljedećeg meetupa!
Po završetku ćemo vrlo sinkrono otići na piće u obližnji birc.
—
Nikola Plejić: Rješavanje (vlastitih) nedoumica o asinkronom programiranju u Rustu
Jedna od važnijih ovogodišnjih novosti u Rustu je kolokvijalno znani “async/await”, kombinacija sintaksnih i infrastrukuralnih promjena koje su našem omiljenom jeziku omogućile podršku za asinkrono programiranje prve klase.
Ukoliko ste autor libraryja za mrežno programiranje visokih performansi ili sličnih ludorija, do sada ste vjerojatno popili davno otvoreni šampanjac i pošteno proslavili rani Božić. No, što sve ove promjene znače za smrtnike koji te libraryje “samo” koriste?
U predavanju ćemo probati razjasniti ekosustav za asinkrono programiranje u Rustu, odgonetnuti što se nalazi u rustc-u, a za što moramo posegnuti za trećim stranama te vidjeti što to znači za nas, krajnjeg korisnika.