Kao najavu ovogodišnjeg, 23. Human Rights Film Festivala, u , . . ̌ prikazat ćemo film Paviljon 6 Gorana Devića.
Paviljon 6 je dokumentarni film o nama u vremenu koje smo već potisnuli i zaboravili. Gledajući neke prošle “nas” koji se guramo u redu za cijepljenje i slušajući “naše” dijaloge iz te bliske ali i daleke prošlosti, imamo se priliku dobro nasmijati sami sebi, ali i zapitati u što se polako ali neumitno pretvorio svijet u kome živimo.
Sniman je na Zagrebačkom velesajmu za vrijeme masovnog cijepljenja građana uslijed pandemije. Intimni razgovori u redu za cijepljenje najbolje opisuju radnju filma. Kamera nas vodi kroz redove za čekanje cjepiva, prostor za cijepljenje i čekaonice u kojima kao promatrači slušamo iskrene razgovore ljudi koji su se došli cijepiti, liječnika, osiguranja i ostalog osoblja. Ovaj opservacijski film otkriva dezorijentaciju i skepticizam koji je obilježio naše zajedničko iskustvo pandemije. Služeći kao kolektivna terapija za post-COVID eru, ova humoristična i ljudska slika jedinstvenog trenutka u vremenu otkriva niti koje nas povezuju i podsjeća na našu ljudskost usred neviđenih izazova. Postoji svijet prije pandemije i onaj nakon, ovaj film dokument je te tranzicije.
́ (Sisak, 1971.) studirao je pravo i arheologiju. Diplomirao je filmsku i TV režiju na ADU Zagreb, gdje radi kao docent na BA i MA studiju Filmske i TV režije. Redatelj je i scenarist dvadesetak dokumentarnih filmova. Sa Zvonimirom Jurićem napisao je scenarij i režirao višestruko nagrađivani dugometražni igrani film Crnci. Član je Društva hrvatskih filmski redatelja. Autor je nagrađivanih dokumentarnih filmova: Na vodi (2018), Buffet Željezara (2017), 65+ (2016), Dvije peći za udarnika Josipa Trojka (2012), Don Juan: Oprostite, gospođice (2010), Poplava (2010), Sretna zemlja (2009), Tri (2008), Nemam ti šta reć’ lijepo (2005), Uvozne vrane (2004) i drugo. Retrospektive njegovih dokumentarnih filmova prikazane su u Arsenal Berlin i Crossing Europe Filmfestival Linz.
besplatne karte preuzmite ovdje.